Responsive image

Terapija z ozonom

Čeprav je ozon kot elementarni plin atmosfere dobro znan še iz časa starih Grkov, se je z njegovo uporabo v terapevtske namene pričelo nedolgo nazaj. Zaradi sposobnosti, da na mestu svoje uporabe eliminira 99 % bakterij, virusov in glivic, postaja bistveno sredstvo pri zdravljenju bolezni zob in ustne votline, še posebej kariesa, in danes vse pogostejših parodontnih obolenj. Oksigenacija tkiva z ozonom pospešuje njegovo regeneracijo in proces celjenja ter zmanjšuje prisotnost in intenziteto postoperativnih bolečin.

Prozone – aparat za terapijo kariesa zoba s pomočjo plina ozona:

PROZONE USPEŠNO UPORABLJAMO ZA:

PO KATEREM PRINCIPU DELUJE PROZONE?

Terapija s prozonom temelji na remineralizaciji demineraliziranih zobnih tkiv. Aparat deluje na osnovi ozona, ki se proizvaja iz kisika okoli nas. Ozon je močan oksidant.

Po ugotovljeni diagnozi o velikosti kariesa očiščen in pripravljen zob tretiramo z ozonom, ki uniči 99 % bakterij – povzročiteljev kariesa. Nato zob premažemo s posebno raztopino, ki bo spodbudila sklenino oz. dentin na remineralizacijo. Na ta način dosežemo ozdravitev karioznega zoba brez bolečin in brušenja. Vendar to ni vse, ker potem doma vi nastopate v vlogi terapevta. Temeljito umivate zobe s posebno zobno pasto in splahnete usta, da bi spodbudili remineralizacijo. Za tretma doma, ki traja od 4 do 8 tednov, dobi pacient komplet, ki vsebuje vse od paste, spreja in tekočine za izpiranje. V tem času se ob pravilni uporabi zob v 99 % primerov popolnoma obnovi (remineralizira). Po tem prihaja pacient k svojemu stomatologu na kontrolo, da bi se ugotovilo, ali je proces remineralizacije dokončan. KARIESNE SPREMEMBE PRI OTROCIH, MLAJŠIH OD TREH LET Spremembe na žvečilni površini zob pri otrocih, mlajših od treh let, kažejo na visoko tveganje pred kariesom. Pojavljajo se rumenkaste ali mehke lezije. Restorativni postopki pri tej starosti niso vedno možni. Aplikacija ozona kot neinvazivna metoda ne povzroča niti strahu niti bolečin. Kariesna aktivnost preneha, zahvaljujoč eliminaciji bakterij. Tudi pri kariesu stekleničke se lahko ozon aplicira v zgodnji fazi in pridobi na času, da bi se navade otroka spremenile in kariesna aktivnost ustavila. ZA KOGA JE PRIMERNA TERAPIJA KARIESA Z OZONOM? Primerna je za otroke in odrasle, za mlečne in stalne zobe. Pokazala se je za učinkovito tudi pri tretmaju občutljivih zobnih vratov. Z uničenjem bakterij ozon omogoča mineralom iz sline, da se vgradijo v strukture zob, kar se kaže z značajnim zmanjšanjem občutljivosti zob. Ena največjih prednosti terapije z ozonom je popolnoma neboleč tretma. Otroci, ki svoje obiske pri stomatologu začenjajo s terapijo z ozonom, popolnoma na drug način doživljajo odhod k stomatologu. Za njih to ni več boleča in travmatična izkušnja. Terapija z ozonom je postopek, ki pri otrocih in zgodnjih stadijih kariesa pri odraslih omogoča tretma zob s kariesom brez vrtanja in brušenja zdravega zobnega tkiva. Ozon deluje na karies učinkovitejše od vseh do zdaj poznanih postopkov. Izpostavljanje kariesa ozonu ne povzroča pojava nelagodnih strahov in bolečin, kar je za najmlajše paciente zelo pomembno, saj na ta način raste zaupanje do stomatologa, kar bo kot končni rezultat prineslo lep nasmeh, svež dah in zdrave zobe za celo življenje.